SICK

Jaha. Då är det lördag och jag ligger här helt genom förkyld och sjuk. Just my luck... 
Dock kan jag inte säga att det förvånade mig, visste att karma skulle komma tillbaka och bita mig i baken.. Har varit hemma för mycket det här året utan att ens varit sjuk... och nu fick jag ta smällen.
Iallafall, sa ju att jag skulle vara hemma igår. Men det blev inte riktigt så, klockan halv 10 kom tove hit och vi pratade osv, gick en lång promenad till en som hade chillkrök, var där till runt kl 12 sedan gick vi hemåt. 
Och mitt misstag igår var att gå i minusgrader mitt i natten med bara skinnjacka och en tunn t-shirt.. Vilket resulterar i dagens mående. 
Skulle egentligen åkt till örebro idag, och köpa en halsduk samt lite annat, så är väldigt sur just nu för behövde verkligen en ny halsduk. Men får väl åka någon annan gång i veckan.
Och det känns lite sorgligt att det är en bra sak att jag är sjuk på en lördag istället för i veckan när det är tråkig skola, för det får jag inte missa mera..'':)'' 
 
Ikväll eller idag blir det en dejt med sängen, grey's anatomy & mat. 
Ha en bra helg! 

Världens gulligaste lillasyster
 



Kom ihåg mig?