NEW YORK STATE OF MIND

 

NEW YORK.
Du har varit i mina drömmar så många gånger, du är mannen i mitt liv. Och någon gång ska vi mötas och jag kommer aldrig lämna dig.
Du är drömmarnas stad, du är där man hittar vad man söker efter. DU är min framtid.
Fan vad jag vill dit, fan vad jag vill gå runt på gatorna, jag kan vara luspank. Jag behöver inte fina kläder eller status, Jag kan jobba som en servitris och ha natt skift, jag vill bara vara där. Andas in den förorenade statslukten, höra sirener stup i kvarten, se new york på hösten, vintern och sommaren, jogga på morgonen i central park, bo i en skruttig lägenhet med en rumskompis, gå på mysiga cafeér, ha en caffe i handen och möta en kärlek.

Jag kommer någon gång. Och då är det du och jag.
 
 New york the city that never sleeps. That's where I wanna be.
 



Kom ihåg mig?