MER FOTON PÅ BLOGGEN



 

Alltså nu när jag tänker på det, varför har inte jag några bra bilder här på bloggen? Jag menar det är ju så himla tråkigt att se egopics på mig från webcamen varje gång, samt några instagram bilder ibland.
Jag har en väldigt bra systemkamera som jag nästan aldrig rör, har inte fotat med den på typ ett halvår förutom när jag gjorde dom där fotouppgifterna. Och nu har jag även photoshop på datorn som jag fått genom skolan.
(Till alla som inte vet så går jag media)
Så nu har jag bestämt mig, ska börja fota mycket mer, kanske inte alltid på vardagar eftersom jag alltid är så trött och stressad. Men på helgerna och då jag har tid.
Är verkligen på ett sånt där blogg humör just nu och vill bli bra på att uppdatera med kul grejer. Och tycker det är jättekul att redigera & samt fota. 
Och då blir det väl typ, matbilder, vad jag gör under dagen, inspirations bilder, typ bilder på mig själv (hehe), och naturbilder och sånt. Låter väl bra?
 
 
 



Kom ihåg mig?