GET IT OVER WITH

Hejhej, dagen började med ett bra humör dock har jag frusit något fruktansvärt nästan hela dagen (tills solen kom fram, thank god) Och skoldagen rullade på fint, hade zumba på idrotts lektionen och har aldrig gjort det förut. Till min förvåning var det as kul! även ifall jag såg ut som ett mongo som sprang runt och försökte röra på höfterna.
Dock är det inte jätte konstigt att jag tyckte det var kul, tycker verkligen om att dansa. Kan dock inte säga att jag någe bra haha...

Bussen idag var som vanligt proppfull och när jag väl var vid station i vingåker så gick inte bussen hem förns en 25minuter senare så köpte en cola på ica och väntade. Och kom hem för några timmar sen. 
Idag har jag absolut ingenting planerat, och hade inte ens gjort något ifall det kom upp något kul. Är så förbannat trött och det stör mig en väldans mycket.
 Har haft sömnproblem enda sen jag var liten och det har inte varit några större problem, men enda sen i början av 9an har det verkligen varit jobbigt. Är konstant trött men kan endå inte sova, och nej det är inte att jag har vänt dygnet, det har jag varit med om förut. Jag kan vara hur trött som helst, komma hem från skolan och lägga mig i soffan men kan endå inte somna. mamma vet om det och vi ska väl försöka ta tag i det och gå till en doktor. Men det här kommer alltid i perioder och håller på i veckor, sedan försvinner det.
 
ojoj, nu blev det ett väldans långt inlägg, tur att typ ingen läser bloggen. Hehe, nu ska jag ta något att käka & kolla grey's. Ha det fint!



Kom ihåg mig?