SATURDAY

hejhej, vaknade runt kl 10 idag, somnade om till kl 11 och då vaknade jag av att  pappa ringde & frågade om jag ville följa med till Marieberg, så gjorde mig fort iordning och åkte dit. Fick med mig ett linne och en långtröja samt nya höstskor! alltså blev det inte så mycket, beställde ju för någon dag sen från H&M så behövde inte något speciellt, och ska jag var ärlig så var det knappt något som tilltalade mig, allt såg bara likadant ut i varenda affär och kände att jag inte var på så värst mycket shopping humör. Men är nöjd med skorna samt tröjorna, mamma pröjsade skorna såå tack mamsi! 
Fick i mig en hamburgare där borta också så är ganska mätt nu, familjen ska nog dra till mormor och morfar & äta där, och jag ska fixa lite grejer här hemma. Sedan ikväll har jag som igår inga planer, men ska försöka hitta på något.
Förövrigt är jag verkligen i behov av en klippning + hårfärgning, så i början av september någon gång ska jag beställa det så man får en lite fräschare frisyr.
Kör nog på helt brunt/ljusbrunt, alltså bort med min ombre som jag haft i snart 1 & ett halvt år.. Och ganska mycket ska av på håret, väldigt slitet. Frågan är om jag ska klippa kort kort eller bara ta bort det slitna? hmm.. Vi får se!
 
Ha en bra helg, puss.
 
 



Kom ihåg mig?