Gråa torsdag

Från igår ♡
 
Det är konstigt hur ens humör kan gå från bra till dåligt helt plötsligt, och då menar jag utan anledning. Mitt liv och allt överhuvudtaget går bra just nu och jag har absolut inget att klaga över. Men endå så mådde jag fett bra igår och var glad och idag vill jag bara lägga mig ner och gråta. 
Jag vet att det är normalt och många får så ibland utan anledning, tycker bara det är en jobbig börda. 
Men men ska inte börja skriva massa djupa grejer här, jag uppskattar så mycket just nu och är jätte glad att jag har de människor jag har runt om kring mig. Finns alltid saker man mår dåligt över men det går tillslut över.
 
Annars så sov jag hos Markus igår och vi gick lite på stan och åt subway & han köpte lite kläder. Hade sovmorgon till 11 imorse och bara två lektioner på schemat, nu ligger jag här inrullad i mitt täcke som en burrito och väntar på att pappa ska komma hem med maten, vi ska äta Thai!!! 
Imorgon är det äntligen fredag och vi får se hur jag spenderar den, lite osäkert just nu men vi ska föra några hos Elin först sen blir det förmodligen fest.
 
Ja det var väl allt, pusshej!



Kom ihåg mig?