VALBORG OCH ANNAT..

Har knappt några bilder från valborg eller helgen, bara en massa videos...
 
Oj, har inte skrivits sen i måndags alltså nästan en vecka sedan! Vad som har hänt är väl att jag gick dom sista dagarna i skolan förra veckan, och på onsdagen började min valborg bra med att jag färgade håret vid kl 3, och vart jätte nöjd!! körde på ombre igen och stortrivs i det. Sedan åkte jag hem till Elin och var där med tjejkompisarna man känt längst och som jag inte varit med allihopa på sååå länge så det var jätte trevligt! men förutom det så sög min valborg, drog väldigt tidigt från en tråkig fest (var väl helt okej egentligen men var inte på humör för lokalfest) Menmen, sen har jag varit hemma hos Markus ända sen i torsdags till idag! Och vi har varit där flera stycken för Markus var ensam hemma hela helgen och det vart faktiskt två väldigt roliga dagar! med både alkohol och mycket skratt & annat kul. Man kan inte gå en sekund med dom utan att skratta iallafall haha..
 
Den här veckan är det en massa nationella och är inte taggad för fem öre men det är bara och köra på! nu ska jag kolla klart The vampire diaries och sedan sova. Pusshej! ♡



Kom ihåg mig?