THE OTHER WOMAN

 
Hejsansvejsan, tjena mors, hallihallå och allt sånt, då är ännu en helg över och väldigt bra har den varit också! Fest två dagar i rad som kanske inte slutat med att jag mått så värst bra men har haft sjukt kul båda kvällarna!! 
I fredags när jag åkte in till stan var umgicks jag med Markus och Matte, sen under kvällen vart det en spontanare till värmbol och hade väldigt kul (vad jag minns..) På lördagen drog vi hem till Matte för inflyttningsfest och där hade jag också väldigt kul!
Och idag gick Markus och jag på bio, det vart ''The other woman'' en riktig chick flick! och tyckte faktiskt den var väldigt bra! Vi båda var nog mer sugna på att se bad neighbours som gick senare men då hade jag inte kunnat hinna med någon buss hem så vi valde den här istället!
 
Det var väl min helg, tog inte alls många bilder heller som jag sa att jag skulle, de enda bilderna jag oftast har på mobilen är ifrån snapchat, alltså kass kvalité..
Men men! hoppas ni har haft en bra helg, pusshej! ♡
 



Kom ihåg mig?