SOMMAREN ÄR HÄR

snygg kille man haaar. ♡
 
Igår alltså 21a maj bokade jag av sista engelska nationella och imorgon har vi nationella i matte hela dagen, jag är nog så otaggad som man kan bli. Sen vet jag inte om jag är glad att det är på en fredag för trots nationella så längtar man ju ändå till helgen sen, men sen tänker man varför sätter dom det på just en fredag? aja har det från kl 8:30 till kl 14.00 så blir alltså hela dagen. Kommer torska så hårt, kan säga att jag är 95% säker på att jag inte klarar det...
Men som jag sa igår alltså, efter skolan gick jag hem till Markus och eftersom det var så himla bra väder gick vi till statsparken och käkade, sen åkte vi hem till Behnam och var där med han och Valmir & spelade fifa, eller dom spelade väl mest men jag prövade på och det gick väl som det gick haha..var en skön och bra dag!
 
Idag var det också sjukt fint väder, sov dock ganska länge under dagen för fick migrän...kul.. sen har jag spelat kubb med syrran och försökt sola lite.. nu ska jag gå upp och äta. Pusshej! 
 



Kom ihåg mig?