PRODUKTIV DAG

 
 
Idag vart det ''äntligen'' skola, trots fortfarande lite sjuk och hesaste rösten har det varit en väldigt skön skoldag och har fått mycket gjort, gjort klart flera uppgifter och när jag kom hem åt jag lite mat och sov i någon timma sen åkte jag ner till humlegården för informationsmöte kring mitt ferie jobb i sommar, ganska långtråkigt men bra med information så man vet mera. Är bara taggad på att få tjäna lite cash! När jag kom hem tog jag lite bilder till fotot för det var så fint väder, gjorde även det igår. Så har suttit och redigerat lite och är klar med alla uppgifter där nu också. 
Känner att jag är igång med studierna idag så ska strax börja på en historia uppsatts som jag inte ens börjat med, har dock ganska god med tid med den men vill hinna klart snart. 
 
Haha fy va otroligt tråkigt inlägg, Pusshej! ♡



Kom ihåg mig?