GOODNIGHT

 
Hellooo, sist jag skrev var i torsdags och nu är det alltså måndag eftersom klockan är över 12. Ska försöka sova när som helst för är sjukt trött, så skriver lite snabbt vad som hänt sen jag skrev sist. 
Hade matte nationella hela dagen under fredagen och som förväntat fick man alltså sluta tidigare, vart klar runt 1 och hemma 2. Efter det åkte jag hem till Markus och var där med några grabbar och under kvällen vart det parkhäng, och tyckte det var väldigt lyckat! mitt första parkhäng för iår och hoppas på många fler.
På lördagen åkte vi runt kl 11 med Markus familj till Norrköping, Markus shoppade mer än jag eftersom jag ska till Stockholm i helgen men jag fick iallafall med mig en svart långklänning! Sen på kvällen drack vi lite med några & kollade fotboll, och grillade även lite. Idag har vi för det mesta varit ute i det fina vädret. 
 
Det var väl allt, godnatt everybody ♡



Kom ihåg mig?