TRÅKIGA ONSDAG

 Snygg ombre frisyr
 
 Jag har typ cirka världens tråkigaste blogg, vill ibland uppdatera med roliga saker och om min vardag men ALLT är så tråkigt. Min vardag är tråkig och jag är tråkig, och påtal om tråkig.. mitt hår är väldigt tråkigt just nu när det bara är brunt, så funderar starkt på att skaffa ombre igen? trivdes verkligen med det förut och det är lite annorlunda. Dock inte lika ljust som förut, då blir det en mörkare version eftersom mitt hår redan är såpass mörkt. Ska fundera på det lite... 
 
Annars så var jag hemma från skolan igår pga mådde lite halvt dåligt, runt kl 8 tog jag bussen till stan och sov här och nu har jag digital skapande. Dagen slutar inte förns kvart i 4 idag och det är bara massa jobbiga lektioner.. Efter skolan ska jag snabbt in på Åhlens och köpa en mascara sedan hemåt. 



Kom ihåg mig?