GRATTIS!

 
Så nu har jag laggt upp lite bilder från The great gatsby festen i ett inlägg under, tog mer än jag trodde jag skulle så det var bra! dock är några snodda från kompisar. 
Jag hade en jätte bra kväll och det var så kul att alla klädde ut sig! Somnade runt halv 4-4 hemma hos elin med henne och tove och nästa dag drog vi alla till joan's och käkade. Satt kvar där ett bra tag och sedan åkte vi hem till elin och däckade alla i hennes säng, ganska utslitna.
Resten av kvällen spenderade jag hemma, var överdrivet trött men somnade inte förns kl 2? och vaknade kl 3 idag.. inte bra och vända dygnet såhär...
Idag har jag inga speciella planer mer än att pappa ska beställa mat till mig, dock ätit sånt typ tre dagar i rad nu, men men är det lov så är det!
OCH min syster fyller 14 år idag!!!!! så grattis grattis till henne!



Kom ihåg mig?