23:06

Hej! Egentligen vet jag inte riktigt varför jag skriver ett inlägg för jag har verkligen INGET intressant att skriva om. 
Idag slutade jag skoldagen med vår sista lektion kl halv 2, vilket var foto! var extra kul idag för vi fick ta kort i studion med extra belysning osv på varandra. Vi tjejer tyckte det var så kul så vi bokade in studion till imorgon också på våran håltimma! en liten kul grej. 
Väntade sedan med Elin tills bussen kom och traskade sedan hem till Markus och var med han tills kl 5 då jag åkte på utvecklingssamtal. När jag väl kom hem somnade jag i någon timma i sängen och har sedan dess pluggat matte med pappa. Nu ska jag gå och ta lite te sen sätta på en serie och sova!
 
Haha typ den mest ointressant texten någonsin men det var min dag iallafall! 
 
TITTA VA LÅNGT MITT HÅR VAR FÖRUT
Saknar Ombren också... (dock var det här innan jag färgade en ännu ljusare ton av den) tror till och med den här bilden är typ prick ett år sedan..
 



Kom ihåg mig?