LAST DAY

 
I torsdags sov tove och jag bort hälften av dagen fram till kl 4, sedan låg vi inne nästan hela kvällen och käkade glass och andra godsaker. I fredags följde jag med Markus när han skulle tatuera sig och det blev jätte bra!! det var första gången jag var med när någon tatuera sig och det var både kul och plågsamt att se någon känna sådan smärta haha..  Senare mot kvällen drog vi ett gäng till vingåker och drack & sedan tillbaka till stan igen, sov även kvar där. Igår åkte jag hem kl 9 ifrån Markus och hade knappt sovit något men var bara att göra mig iårdning och åka iväg, åkte och shoppade med min syster och pappa! Fick med mig ganska mycket saker, inget speciellt egentligen bara en massa tröjor, ett halsband och en jacka/tjocktröja vilket var saker jag behövde!
spenderade sedan kvällen hemma hos Markus och kom hem från han för ungefär två timmar sedan.
 
Nu är sportlovet slut och skolan börjar imorgon, inte taggad alls..
Pusshej! ♡
 
 



Kom ihåg mig?