SISTA DAGARNA

 Nu har det gått några dagar igen sen jag skrev och har sen efter tisdags chillkrökat hemma hos Jacob med några på onsdagen, myst med Markus och käkat mycket bakis mat. Igår bestämde jag, Markus och Jonte oss för att dra spontant på fest hos Elin vilket slutade väldigt bra! hade faktiskt riktigt kul, kan nog vara en av de bättre fyllorna jag haft.
 
Idag ska jag ligga i sängen precis hela dagen, känns dock lite tomt utan Markus för har sovit och varit med honom varje dag enda sen i fredags förra veckan.. men är lite sliten så måste vila tills imorgon då jag ska äta påskmat hos mormor och morfar först, sedan åka hem till Elin på middag med några tjejer ifrån klassen och sedan drar vi iväg på 18årsfest för Linn. Fullspäckad dag alltså! 
 
Nu ska jag hämta lite te och sen slå på en film. Pusshej! ♡



Kom ihåg mig?