11:07 - SKOLA

Godmorgoooon eller det är väl inte morgon längre men för mig är 11 morgon. Igår skrev jag inget men slutade halv 2 och åkte hem, duschade, åt och fixade lite sen tog jag bussen till min pojke och sov där i natt. Sen hade jag sovmorgon till halv 10 idag så har inte varit i skolan så länge. Är dö hungrig just nu så väntar på att vi ska få gå och äta, och hade jag ätit frukost så hade jag inte varit så hungrig som jag är nu men har börjat må illa när jag vaknar och sen blir jag hungrig någon timma senare... Efter lunchen ska vi till Safiren och vara där tills klockan 3, det är gymnasiemässa för 8orna så vi ska visa dom lite om media och svara på frågor, kul! 
 Skriver på mobilen så texten kanske blir lite konstig. Pusshej! 
 
Har blivit beroende av Yoggis drickyoughurt, köper den nästan varje dag.



Kom ihåg mig?