TIRED

Hejhej, redan lill-lördag som man kallar det och jag ligger utslagen i sängen proppmätt, käkade en stor mellis när jag kom hem och åt precis upp en skål med chocklad glass. Satt fint!
Försöker ju det här med att vara nyttigt, men att jag unnar mig minst en dag i veckan iallafall. Jag är inte en sånn som kan avstå från godsaker helt och hållet, men det är helt klart en förbättring från förut då jag kanske inte åt så mycket på en dag men proppade i mig med onyttigheter. Det är verkligen inte bra för kroppen.
Åt även en chockladboll i skolan och undrar hur jag har kunnat orkat all mat hela dagen, spräcker snart så mätt jag är. Men gott var det!
Annars har jag varit ganska stressad hela dagen, skoldagen började inte förns kl 10 och slutade kvart i 4, annars brukar man alltid sitta och vänta den där sista timmen på att klockan ska slå kvart i men i dag  sprang tiden iväg, vi håller på med en artikel i skolan och jag är inte alls klar, och det ska inlämnas imorgon.. har smått panik. 
Har skrivit på den litegrann nu och har en timma på mig imorgon i skolan, ska nu kolla ett grey's avsnitt sedan redigera lite bilder till fotoupggiften. 
Är så otroligt trött och har varit hela dagen, sov knappt 5 timmar inatt och jag förstår inte hur min kropp orkar.
Så blir ingen pw idag alltså... dock blev jag lite sugen... får se kanske går endå.
 
Aja nu ska jag sluta skriva. Pusshej.
 
 



Kom ihåg mig?