PHRESH OUT THE RUNWAY



Helloooooo, Idag är det måndag igen och en ny vecka. 
Helgen gick väldigt fort och blev fest två dagar i rad, sedan vart det film & mys hela söndagen. 
Vi hade sovmorgon idag och fick även sluta tidigare, så tackar för det! 
Ska även säga ett stort grattis till bästaste elin som fyller 16 år idag!! grattis finis, och hoppas din dag har varit/är jätte bra! 
Nu ska jag gå ut och fota lite bilder till en uppgift vi har, om jag orkar... Fan jag ska ALLTID skjuta upp saker, har minst 8 saker jag måste göra men har liksom skitit i det och då blir jag såklart stressad och får göra allt i sista minuten. Sen har jag en matte uppgift då man ska kolla på en matte video i EN TIMMA.... liksom hallå. Räcker med det i skolan. 
 
anywaaaays.....  slår nog på en film först sen får vi se hur det blir med det där haha...
Vi hörs
 



Kom ihåg mig?