QUALITY TIME

 
Den här dagen började med världens största ångest över precis allting, och det ändrades efter knappt två timmar. Älskar när bara en liten grej får en att må bättre.
Iallafall, det var tove min älskade bästis som fick mig på bra humör. Hon kom hit runt kl halv 8 och vi satt vid mitt köksbord & drack kaffe tills vi skulle gå till bussen, dum som jag är så kollade jag fel så vi fick gå med rask takt till station, dock bor jag bara 1km ifrån så gick väldigt fort. 
Väl i skolan hade jag en väldigt bra skoldag också! först engelska som gick väldigt fort, sedan hade vi en håltimma och då fick vi åka in till staden för att se ingen annan än KNUGEN, Han var här i k-town ett tag och höll ett tal i runt 20minuter, missade dock nästan allt men man blev väl endå lite starstruk.
Strax efter det åkte vi tillbaka till stan & vi hade bara roliga lektioner så som media produktion, och film & tv produktion. Och vi har äntligen börjat med mer intressanta saker! wiiiee
Efter skolan träffade jag tove och daniel en snabbis, sedan följde hon med mig hem och vi snackade en massa skit & skrattade fööör mycket tills kl 8 ungefär då hon åkte hem. 
 
Var även med henne för igår också, och då blev det en väldans massa prat, vi åt mat på joans OCH fika haha fyfan va proppmätta vi var efter.... Och vi hade inte sätts ''på riktigt'' helt ensamma på ungefär två veckor så det var verkligen behövligt!!
Nu kom jag nyss ut från duschen, och såg att det här blev ett väldigt långt inlägg... Länge sen jag skrev ut hela dagen.
Men antar att det är OK ibland. Nä nu ska jag sluta babbla, imorgon börjar jag 08:30 och slutar tidigt! fin fint. 
Ska nog vara med tove imorgon ocksååå, har även lite planer inför helgen, får hoppas det blir bra.
 
Hejdååå
 
 
 
 



Kom ihåg mig?