FUCK OFF

Idag har jag varit hemma från skolan för att jag sov ingenting inatt plus lite halvt sjuk. Tänker inte komma på någon ursäkt, men min kropp orkar inte med det här längre. Har tvingat mig till skolan så många gånger utan att ha sovit och jag orkar verkligen inte mera. Jag får så himla ont i huvudet hela dagen, blir sur, kan knappt hålla ögonen öppna och jag hade idrott som första lektionen. Idag sa kroppen nej. Dock missar jag inte för mycket hade bara två lektioner och slutat kl 11.
 
Somnade kanske runt kl 9 på dagen och sov till kl halv 1. Så har fått lite sömn iallafall.. madrömmar drömde man också under den tiden man sov, men så får jag alltid när jag somnar under dagen, so no suprise.
Annars sitter jag och fantiserar om brad pitt som alltid, och var jätte ledsen igår natt för att jag lyssnade på musik från brad pitt filmer och tove skrev något om att hon tyckte brad pitt och angelina är så fina tillsammans.. Och det är dom. 
AHHAHAHA ASSÅ JAG ÄR EN SÅNN JÄVLA STALKER BITCH, MEN VADFAN SKA JAG GÖRA, I'M CRAZY IN LOVE WITH HIM!!!!

Aja nu ska jag kolla lite grey's och äta glass. Fuck off alla överdrivet glada människor, Hatar er.
och Fight club är världen bästa film. Måste bara säga det.
 
 



Kom ihåg mig?