NEW GOD FLOW

 
Haha alltså jag känner knappt igen mig själv i spegeln, kort och mörkt... har haft nästan samma färg och frilla i mer än ett år... Så ja. Men det är kul med förändring! dock längtar jag bara tills håret växer ut. Trivs mycket mera i låååångt.
 
Idag har jag varit i skolan som vanligt, hade sovmorgon och sedan rullade skoldagen på väldigt fort och vi hann den tidiga bussen hem så var hemma strax efter 4, tror jag? Gjorde lite bananpannkakor och har sen dess bara legat i sängen och degat framför film och lyssnat på musik. Gud vad jag varierar mina vardagar.. Eller inte.
Imorgon ska jag till tandläkarn kl kvart över 8 och får hoppas det går fort så jag hinner med kvart i 9 bussen.. tror dock inte det, men då tar jag bara 10 över 9 bussen. Sedan slutar man klockan halv 2 så blir en väldans kort skoldag och sedan är vi lediga på onsdag, Hur nice? Nästan lite som fredag två gånger den här veckan. Sitter fint!
Nu ska jag faktist kolla ett avsnitt av grey's till (om jag orkar) sedan sova!!! är förbannat trött. 
Och MÅSTE gå upp imorgon, för när jag sover länge så är jag alltid så död så jag går inte till skolan, man kan ju undra om jag tänker med arslet när jag gör så varje vecka. Inget mera sånt. 
 
Pusshej.



Kom ihåg mig?