LOST AND FOOLISH

 
 Hejheeeeeej, vaknade kl 12 idag och sov sammanlagt 13 timmar haha snacka trött jag var.. Men det behövdes verkligen. Dock blir det såhär varje helg eftersom jag sover så himla lite under veckan. 
Men iallafall, gjorde lite bananpannkakor nyss som blev väldigt goda och nu är jag väldigt mätt. Annars så ska jag vara med tove sen!! åh vad jag har saknat henne, vi skriver varje dag osv, men när man har träffat varandra VARJE dag i mer än 3 år så känns det som ett helt år när man inte träffas under en hel vecka, och vi sågs aldrig förra helgen.
Skypade med henne igår också, sen får vi se vad vi ska göra idag. Tror det blir lite mys med en massa prat och kanske kolla lite på ''Kvarteret skatan'' haha vi älskade det i 7an (still does) och kollade på det hela tiden. Sen mot kvällen får vi se... 
 
Nä nu ska jag kolla lite Breaking bad. Pussheeej.
Btw har fortfarande inte vant mig vid håret, har inte haft såhär mörkt på flera år och det är så koooort gemfört med förut... och när jag såg mig i spegeln imorse blev jag as rädd hahaha.
DOCK är det så jävla skönt att inte behöva kamma håret i hundra år och när jag vaknade var håret helt perfekt! behövde inte ens platta. Så det är väldigt skönt. 



Kom ihåg mig?