LAST YEAR

Jag måste bara skriva, Halloween är ju om ungefär två veckor och jag ska då på en Halloween fest och jag ÄLSKAR Halloween!
man ska alltså klä ut sig! Vilket är sjukt roligt, MEN den stora frågan är ju vad i helskotta ska man klä ut sig till?
Finns ju sidorna buttericks och Partykungen.se som har ett antal olika alternativ att välja, och jag som många andra vet att på Halloween finns det en tendens till att folk, oftast tjejer går överstyr med dräkterna. Dock är det inget jag tycker är så fel, är väl lite kul. Men jag vill vara något strax emellan, lite finurligt men endå snyggt. Har några alternativ som jag försöker välja mellan men kan bara inte bestämma mig.. Plus att det är så himla dyrt för bara EN halloween dräkt som man bara bär en gång? Förra året använde jag mig lite av det jag hade hemma, var typ någon slags vampyr, hade blod på armarna och i ansiktet, en svart kort klänning och en Vampyr sminkning. Det vart lite sista minuten men i år ska jag på en större fest och vill vara redo liksom haha... Hoppas bara man inte är likadan som någon annan då blir det ju ganska pin..
Men vet iallafall att jag inte ska vara läskig det här året, tänkte det först med linser och allt sådant, men orkar inte. Vill bara beställa en dräkt sen så är det klappat och klart.
Aja, kommentera gärna förslag!!

Såhär såg jag ut på utklädningsdagen i skolan förra året (Elin och jag var piloter) och Halloween festen då jag var vampyr haha kul att kolla tillbaka på bilderna....
 
 



Kom ihåg mig?