MONDAY

Suttit och kikat igenom lite gamla inlägg på min andra blogg. Började med den här eller med det här namnet för att det var folk som följde mig på den andra som jag inte ville skulle det, plus att det var så himla mycket gammalt på den. Inte så jätte gammalt men från 2011-2012-2013, känner knappt igen mig på vissa bilder. Dock så saknar jag mitt långa hår såååååå himla mycket. 
Annars så har jag råkat på en influensa, samt halssont som är värre än någon halssont jag varit med om. Ska hämta ut pencillin imorgon..wiho... Och inte kan man vara hemma från skolan heller, pga varit borta för mycket och har en massa redovisningar/prov denna vecka. Men det är bara att göra det. 
I helgen blir det bio och kanske lite annat, well see...
 Nä nu ska jag äta lite mer chockladglass (Det enda jag har lyckats få i mig idag, jävla hals jävel) Men klaga ska jag inte göra, glass sitter aldrig fel!
 
Hittade det här collaget jag gjorde efter förra nyår haha, hade verkligen en jätte bra kväll! Får hoppas årets nyår slår det, och det tror jag nog. Har redan börjat smida lite planer.. Snart är det dags ju!
 
 



Kom ihåg mig?