LAST NIGHT

 Haha ja jag vet att min arm ser två meter lång ut..
 
Hade en väldigt bra kväll igår på lokalfesten vilket resulterade i en jobbig söndagsångest idag, men det var det värt.
Imorgon börjar en lång vecka igen och jag är inte taggad alls, prov och olika inlämningar säger bara usch. Just nu känner jag att jag bara vill ha något att se fram emot igen, allt känns väldigt grått och tråkigt just nu och behöver något som lättar upp humöret. Men ska inte klaga, det ändras kanske (får vi hoppas)
Idag har jag kollat lite breaking bad avsnitt (en ny favo serie helt klart!) och EMA's som var för någon timma sen. Ska alldeles strax gå och lägga mig, och imorgon innan skolan blir det tandläkarn och slutar inte förns 20 över 3, ganska lång dag. 
Bjuder på lite bilder från gårdagen, och med det säger jag godnatt!
 
 



Kom ihåg mig?