HALLOWEEN

Halloween festen i torsdags vart lyckad tycker jag och jag hade det kul! Elin och jag kom hem skapligt sent, tror klockan var strax över 5 när jag kollade den för sista gången innan jag slocknade. 

Haha måste bara säga det här, kom på nu i efterhand den BÄSTA utklädnaden till halloween, och det irriterar mig sjukt mycket att jag inte var det istället.. kommer LÄTT vara det nästa år....ett tag kvar...
Tror ingen kommer vara samma heller mehehe (Inget läskigt bara en bra grej jag kom på)
 
Under fredagen åt jag en hel margarita pizza som satt väldigt fint, och slappade hela dagen. 
Ja idag.... så typiskt mig, vaknade för 1 timma och 10 minuter sen... så länge har jag varit uppe idag. Till mitt försvar så är jag halvt förkyld och det var därför jag inte kunde somna så värst tidigt inatt och att jag satt uppe och kolla på The carrie diaries.... Ikväll får vi se hur jag mår eller hur jag känner mig, kanske blir att dra utåt eller inte. Who knows..
 
Skapligt snygga och bra vänner jag har! Love you guys
(Bara du som saknades Tove, jag har absolut inte glömt bort dig honey boo boo)
 



Kom ihåg mig?