SISTA VECKAN

 
 Onsdag. Två dagar kvar tills denna vecka är slut och jag tar jullov. Ska sitta fint som snus! 
Julafton, Nyår och allt där emellan.  
 Annars så har jag gjort väldigt mycket varje helg några veckor tillbaka så är alltid jätte trött i veckorna.
Men har haft väldigt bra schema denna vecka och inte för mycket plugg alls. Dock måste jag träna till ett ergonomi prov tills på fredag idag... Inte lika kul. 
Nu ska jag kolla lite Satc avsnitt och vänta på att tiden ska gå.
Pappa kommer hem lite senare med mina två klänningar från Nelly, hoppas dom passar!! 
 
Gud, måste bara skriva detta. Jag har blivit överdrivet lat, mer än förut.
Jag gick alltid en 5-6km powerwalk varje dag i minst 5 månader förut, och allt jag gör nu är att gå från bussen och hem typ. Haha skärpning skärpning Emilia. 
Aja får väl köra på den vanliga ursäkten, börjar EFTER nyår....
 
 
 



Kom ihåg mig?