FÖRRA ÅRETS

Såhär såg min klänning ut förra nyår, väldigt glittrig och festlig. Det här året ska jag köra på mer classy, helt svart. 
Kändes lite onödigt nu i efterhand att jag köpte just den, har inte använt den en ända gång sen efter nyår. För att jag använder inte sådana klänningar alls annars så.. ska nog försöka sälja den. Så om någon är sugen är det bara och skriva antar jag, men jag ska någon gång i framtiden lägga ut lite fler kläder på blocket eller här lite mer seriöst. Den är iallafall i storleken S och beställde den från Nelly.com förra året.
 
Uppdaterad info: Den kommer från märket Issue 1.3 och säljer den för 150kr eller bud.
Såld!
 
 

Hur mycket säljer du den för? Är intresserad! :)

Svar: 150 kr :) Här finns lite mer information om hur klänningen är osv. http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/festklänningar/issue-13-2260/olga-dress-226016-27/
Emilia arvidsson




Kom ihåg mig?