BORN TO DIE

De senaste helgerna har jag haft roligare än på länge, umgåts väldigt mycket med Tove nästan varje sekund och gått på fester som slutat lyckat nästan varje gång med mycket skratt. Och får hoppas det fortsätter så framöver också. Vill bara ha jullov just nu men de två veckor som är kvar klarar jag nog av! Den här veckan är sjukt chill i skolan, lediga på fredag och en massa inställda lektioner vilket gör att vi slutar tidigare nästan varje dag. Dock måste jag ta till den mesta lediga tiden till att plugga men det kan jag tycka att jag behöver, har varit så slö dom senaste dagarna.
 
Den här söndagen har jag för det mesta legat i sängen, jag och några sov kvar i stan och tog bussen vid 20 över 12 hem, sedan gjorde tove och jag makaroner och kollade idolfinalen som vi sedan båda två somnade till i någon timma. Sedan åkte hon till john, och jag har sedan dess legat och lyssnat på musik samt kollat satc avsnitt. Pusshej!
 



Kom ihåg mig?