SKITDAG

Usch. Jag spyr på hela den här jävla dagen. Skolan var helt ok fram tills kl 12 ungefär, fick min dagliga spänningshuvudvärk. men hade inga tabletter med mig och hade inte tid att gå till sjuksköterskan. Sedan rann tiden iväg och klockan slog strax innan 4, Jag hade något otroligt ont och gjorde allting för att det skulle kännas bättre. Fortfarande inga tabletter (!!!) sen åkte elin och jag med bussen i 30 minuter till vingåker, har nog fan aldrig varit med om någon så jobbig huvudvärk, kändes som att jag skulle spy hela tiden pga av att det gjorde ont. Sen väntade mamma på mig vid station och åkte hem tog en jävla massa tabletter och försökte hålla tårarna inne, tog en handuk med vatten på huvudet och sov i en timma. 
Sen vaknade jag och det satt fortfarande kvar lite då, men efter att jag fick lite mat i magen var det ganska okej.
Sen har jag inte gjort något mer, och kom precis nu på att jag skulle skriva en liten intervju i en media uppgift som jag såklart glömde pga av huvuvärken och stress. Så nej den här dagen har sugit något otroligt.
Ska fortsätta se lite av grey's nu sen sova och får HOPPAS jag vaknar upp med bättre humör imorgon. 
 
HEJDÅ!!
älskade brad



Kom ihåg mig?