99 PROBLEMS AND HUVUDVÄRK IS ONE

Idag har jag varit hemma pga av huvudvärken, får världens fetaste ångest.
Har bara varit i skolan ''på riktigt'' en vecka och redan varit hemma en gång, får inte komma in på samma bana som förra året. Dock kan jag ju inte göra något åt att jag får värsta mördarhuvudvärken ibland. Jaja.
Har försökt inspirerat mig själv genom tumblr som jag alltid gör när jag är ensam och har tråkigt, Bra fint tumblr.
Druckit en massvis med te och såklart kollat Grey's. Väntar just nu på att pappa ska komma hem med lite food sen blir det duschen och mera grey's. Ganska skönt endå med en vilo dag. 
Juste, mamma var snäll och beställde lite grejer till mig på H&M, vi såg att dom hade fri frakt idag och hon var skyldig mig sen jag var barnvakt så hon betalade allt. Det blev en ny väska, scarf, ett svart linne och en vit v-ringad t-shirt.
Imorgon är det skola och även fredaaaaag, shit veckan gick endå väldigt snabbt. prima!
  följ mig på tumblr vettja: http://rewindthehappines.tumblr.com
blir bara en massor med egopics, men har inget annat på den här datorn :(:(:(
 
 



Kom ihåg mig?